WERKWIJZE

HOE GAAN WE TE WERK?

Wat doet een professional organizer?

Als professional organizer help ik je orde op zaken te stellen. 

Dit kan op het gebied zijn van spullen, administratie, financiën, agenda en huishouden.

Hoe gaan we te werk?

Graag kom ik bij je thuis voor een gratis kennismakingsgesprek. Samen inventariseren we je wensen. Wat zou je graag anders willen in je huis of op je werk, waar ligt je behoefte?

We bespreken en bekijken waar je tegenaan loopt, waar irriteer je je aan, wat zorgt voor onrust en stress. Op basis daarvan breng ik in kaart waarbij ik je kan ondersteunen en heb ik een plan van aanpak. 

Lijkt dit je iets? Dan maken we een werkafspraak! Een werkafspraak duurt meestal 3 uur.

Middels begeleiding, advies en praktische tips ondersteun ik je en steken we samen de handen uit de mouwen. We gaan aan de slag, ik zorg voor eventuele benodigde materialen. 


Belangrijk om te weten is dat ik misschien veel privézaken van je tegenkom. Duidelijk mogen zijn dat ik hier uiterst discreet mee omga. We gaan veel spullen opruimen, ordenen en wegdoen. Jij hebt de controle jij bepaalt zelf wat je wegdoet en hoe je je keuzes maakt, het zijn tenslotte jouw spullen, in jouw huis of werkomgeving. Ik begeleid het proces, jij bepaalt het tempo!


Op het einde van onze werkafspraak nemen we even de tijd om het proces te evalueren. Hoe is het gegaan, waar loop je tegenaan, wat vind je prettig, is het wat je verwacht had.

We hebben samen ook afgesproken hoe we evt. overtollige spullen/afval afvoeren.

En of er behoefte is aan een vervolgafspraak.


Tijdens het werk proberen we zoveel mogelijk afval te scheiden, spullen te hergebruiken, te doneren of misschien wil je wel iets verkopen op de tweedehandsmarkt. Ik help je daarbij. Misschien kan ik afval voor je wegbrengen, even naar de kledingcontainer of de tweedehandswinkel. Samen bekijken we hoe we duurzaam met afval/spullen kunnen omgaan.

Share by: